Başbakan Erdoğan Bayburt Mitingi Canlı İzle - 22 Nisan 2011

AK PartiGenel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ''Bayburt'un ikinci milletvekili de, açık açık söylüyorum, tüm kalbimle söylüyorum; Recep Tayyip Erdoğan'dır... Her meselenizin takipçisi benim, her işinizin sahibi benim. Sizin derdiniz, benim derdimdir'' dedi.

Erdoğan, 12 Haziran'da yapılacak genel seçim kampanyasının seçim startını Bayburt'tan verdi. AK Parti'nin ilk mitinginde Bayburtlulara seslenen Erdoğan, ''Bugün, bu mübarek Cuma gününde, kutlu yolculuğumuzun üçüncü safhasına, 12 Haziran'la başlayacak ustalık dönemine Bayburt'tan Bismillah diyoruz'' dedi.

12 Haziran seçimlerinin ilk mitingini, ilk buluşmasını ve ilk kucaklaşmasını Bayburt'tan başlattıklarını kaydeden Başbakan Erdoğan, Bayburt'tan tüm Türkiye'ye ve tüm dünyaya, ''Türkiye hazır; hedef 2023... Bayburt hazır; hedef 2023... İstikrar sürsün, Türkiye büyüsün. İstikrar sürsün, Bayburt büyüsün'' diye haykırdıklarını söyledi.

0 yorum:

9